Tuesday, May 5, 2009

my !st Time buat Blog.....


hye semua......

apa khabar....

nama aku Mohd Norhannan Bin Ahmad...

just call me han @ Nan...
aku br lg buat blog nie....
aku saje aja nak try buat blog coz.....semau cezen aku ada blog...

jd aku pun nak wat gak.......
aku asal jhr.....tinggal d kota tinggi....

family aku org biasa ajer......

aku duk d shah alm dgn family uncle aku.... nie gambar family uncle aku tp gambar ni blur la skit
















aku skrg blaj d management and science university,...

aku amek degree in Decision science.......susah siot blaja...... aku anak tunggal...x ada sesiapa pun..huhuhu
aku x ramai kwn sgt....tp bole la.....sejak aku tinggal d shah alm....dah bnyak benda aku blaja.....
antaranya.....
1) cara pemakaian pakaian yg sesuai untuk ke pesta2 (aDIE yg ajar)hehehehe

2) adap d majlis atau di kedai makn yg ternama (yang ado) (putra yg Ajar)

3) cara berkomunikasi dgn org yg betul......(semua org ajer aku)

4) cara memandu kereta yg betul heheheh(coz aku xcident ari tue....jd aku dah tau la mcm
mana nak berhati-hati sb malng x berbau)
selain itu aku dah pandai bersosial la.....

kalu x aku ashik duk d kampung ajer...... aku org kampung ajer.......

nie gambar aku sebelum ni.....











aku ada kawan baik nama dia Raja Putra Iskandar Badlishah.....

dia baik dan selalu tlg aku dlm pelajaran......
nie gambar aku dgn kwn aku pi main foosball di subang....
kay la aku citer serba skita jer pasl aku.....
nanti aku smbg lg yer....

No comments:

Post a Comment