Tuesday, February 15, 2011

Selasa yg Ceria....



ari ini...aku agak letih sbb pi cr bengkel keter...
bateri bole kong plak..huhuhu
aku pi 2 kedai...

1st kedai ckp.: bateri harga rm190...harga dah naik la abg..
2nd kedai ckp : murah saja rm150...mau ke x?

tanpa berlengah aku ckp..i tnya my frez dulu yer...

kebetulan aku bersama lie...jd aku pun tnya dia bole tlg tukar bateri x?
dia kata ok...
aku balik dan terus bukak bateri keter...dan tukar dgn bateri baru...

yess satu benda baru aku dah belajar lagi....


pastu aku pi damansara dgn lie plak...teman dia amek barang dan aku pun pi bnyr kredit card d citibank,,,,


lps tue balik dan pi wangsawalk plak...
memborong toiletries... kopak gak aku..tp x sekopak lie...huhuhu



agak penat juga...
tp ok la.. aktivity utk ari nie...

No comments:

Post a Comment